مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 17:462023-12-18پزشكي

تحویل داروی «سینا علیخانی»؛ سفیر بیماران SMA


حسین خویینی در گفت وگو با خبرنگار فارس در قزوین در پاسخ به سوال در خصوص تامین داروی سینا علیخانی، بیمار مبتلا به SMA اظهارکرد: به دلیل ضرب الاجلی بودن موضوع، دارو از طریق یکی از شرکت های داروسازی تهیه و مستقیما به داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر استان قزوین ارسال شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان قزوین تصریح کرد: امروز پدر سینا علیخانی برای دریافت و تحویل داروهای فرزندش به داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر استان مراجعه کرد.

خویینی اضافه کرد: داروی دو بیمار SMA دیگر استان قزوین هم به داروخانه مرکزی جمعیت هلال احمر استان ارسال شده که به بیماران تحویل داده می شود.

وی اذعان کرد: اگر قرار است روند درمان سینا علیخانی در استان پیگیری شود و ارسال داروی وی با این روند و شرایط ادامه یابد، مطمئنا داروی مورد نیاز از سوی جمعیت هلال احمر تامین خواهد شد.

این مسوول، با بیان اینکه آمار دقیقی از مبتلایان به بیماری SMA در استان قزوین وجود ندارد، عنوان کرد: هلال احمر با انجمن این بیماری تفاهمنامه دارند و وظیفه ما فقط پرداخت کمک هزینه های درمانی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، چند روز پیش سینا علیخانی سفیر کودکان SMA و مبتلا به بیماری آتروفی عضلانی نخاعی در بیمارستان نور افشار تهران بستری و جراحی شده بود که با تشخیص پزشک متخصص نورولوژیست، عمل صورت گرفت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل داروی «سینا علیخانی»؛ سفیر بیماران SMA

تحویل داروی «سینا علیخانی»؛ سفیر بیماران SMA