مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 15:152023-12-13دانش

اقتصاد دانش بنیان در استان ها جدی دنبال شود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فن آوران و نوآوران برتر در دانشگاه شهید بهشتی به اقدامات این وزارتخانه در حوزه پژوهش اشاره کرد و گفت: - وزیر کشور گفت: اقتصاد دانش بنیان در هر استان به طور جدی دنبال شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، احمد وحیدی وزیر کشور در اختتامیه بیست و چهارمین جشنواره تجلیل از پژوهشگران، فن آوران و نوآوران برتر در دانشگاه شهید بهشتی به اقدامات این وزارتخانه در حوزه پژوهش اشاره کرد و گفت: علاوه بر واگذاری 101 مأموریت تحقیقاتی به 50 دانشگاه کشور و تشکیل 160 هیئت نخبگانی استانی برای پیگیری این مأموریت ها، ستاد اقتصاد دانش بنیان با محوریت استانداران نیز شکل گرفت تا اقتصاد دانش بنیان در هر استان به طور جدی دنبال شود.

وی با بیان اینکه اشتغال دانش بنیان از موضوعاتی است که در سطح استان ها نیز دنبال می شود، افزود: زنجیره ارزش افزوده که در پژوهش اتفاق می افتد، در زنجیره ارزش راهبردی استان ها جای گرفته است و 2 تا 3 زنجیره ارزش راهبردی برای هر استان تعریف شده است.

وحیدی با اشاره به تعریف 27 محصول خاص مورد نیاز وزارت کشور در حوزه های مختلف به ویژه در محور شهر هوشمند افزود: موضوعات اختصاصی در حوزه مدیریت پسماند، مدیریت بحران


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتصاد دانش بنیان در استان ها جدی دنبال شود

اقتصاد دانش بنیان در استان ها جدی دنبال شود