مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:202023-12-08بين الملل

رهبر انصارالله در صدر بود تا اینکه «مگس های الکترونیکی» به داد بن سلمان رسیدند


یک رسانه عربی در گزارشی نوشت که موثرترین شخصیت عربی در نظرسنجی اسپوتنیک، رهبر انصارالله یمن بود اما «مگس های الکترونیکی» دست به کار شدند و نتیجه را به سود ولیعهد سعودی تغییر دادند! - رهبر انصارالله در صدر بود تا اینکه مگس های الکترونیکی به داد بن سلمان رسیدند یک رسانه عربی در گزارشی نوشت که موثرترین شخصیت عربی در نظرسنجی اسپوتنیک، رهبر انصارالله یمن بود اما مگس های الکترونیکی دست به کار شدند و نتیجه را به سود ولیعهد سعودی تغییر دادند! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بخش عربی شبکه روسی اسپوتنیک یک نظرسنجی انجام داد تا کاربران، موثرترین شخصیت جهان عرب در سال 2023 را انتخاب کنند.

در 24 ساعت اول برگزاری نظرسنجی عبدالملک بدرالدین الحوثی، رهبر جنبش انصارالله یمن با اختلاف بسیار بالا در صدر بود، در این مدت که بیش از 14 هزار کاربر عرب در نظرسنجی مشارکت کرده بودند رهبر انصارالله 77.

5 درصد از آرا را به خود اختصاص داد.

محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان نیز تنها 1.

7درصد آرا را کسب کرده بود.

از زمان آغاز نظرسنجی که شب انجام شده بود تا ساعت 6 روز بعد رهبر انصارالله با اختلاف زیاد در صدر ماند اما این نتیجه ناگهان و به طور قابل توجه شروع به تغییر کرد و معلوم شد که ربات های الکترونیکی عربستان و امارات نتایج واقعی نظرسنجی را تغییر داده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رهبر انصارالله در صدر بود تا اینکه «مگس های الکترونیکی» به داد بن سلمان رسیدند

رهبر انصارالله در صدر بود تا اینکه «مگس های الکترونیکی» به داد بن سلمان رسیدند