مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 18:352023-12-18اقتصادي

اثرات افزایش سرمایه بر ساختار مالی بانک صادرات ایران


​معاون مالی بانک صادرات ایران افزایش سرمایه نقدی را زمینه ساز افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی های این بانک عنوان کرد و از افزایش حدود 2 درصدی کفایت سرمایه این بانک خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازروابط عمومی بانک صادرات ایران، سید مجتبی صالحی در خصوص تاثیر افزایش سرمایه بانک از محل سلب حق تقدم و بهبود ساختار مالی بانک، گفت: با نهایی شدن مراحل دریافت مجوز افزایش سرمایه بانک صادرات ایران از محل سلب حق تقدم، به دنبال اصلاح ساختار مالی، بهبود سرمایه نظارتی و بالا بردن کفایت سرمایه بانک هستیم و افزایش 40 میلیارد سهم به ارزش اسمی 40 هزار میلیارد ریال به صورت افزایش سرمایه نقدی بر اساس قوانین و مقررات مدنظر قرار گرفته است.

معاون مالی بانک صادرات ایران گفت: پذیره نویسی از طریق سلب حق تقدم از سهامداران فعلی و فروش سهام به صورت عرضه عمومی و تخصیص سهام جایزه از محل صرف سهام ایجاد شده به سهامداران فعلی انجام خواهد شد.

دبیر کمیسیون مالی شورای هماهنگی بانک ها اظهار کرد: بانک صادرات ایران در این زمینه پیشقدم شده و افزایش سرمایه نقدی از محل سلب حق تقدم را با توجه به محدودیت های اصل 44 قانون اساسی لحاظ کرد و در حدود چهار هزار میلیارد تومان مجوز دریافت کرده و معادل همین میزان می تواند از افزایش سرمایه استفاده کند و کفایت سرمایه، تا 1.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اثرات افزایش سرمایه بر ساختار مالی بانک صادرات ایران

اثرات افزایش سرمایه بر ساختار مالی بانک صادرات ایران