مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-04اقتصادي

جوانان؛ حلقه گمشده در بحران مالی اقتصادهای پیشرفته


آموزش عالی اغلب به عنوان وسیله ای حیاتی در کسب علم و مهارت محسوب می شود اما افزایش تمرکز مشاغل با مهارت بالا در برخی مناطق به این معنی است که فارغ التحصیلان در برخی مکان ها نمی توانند به طور کامل از مدرک تحصیلی خود استفاده کنند.

- ایسنا/خراسان رضوی آموزش عالی اغلب به عنوان وسیله ای حیاتی در کسب علم و مهارت محسوب می شود اما افزایش تمرکز مشاغل با مهارت بالا در برخی مناطق به این معنی است که فارغ التحصیلان در برخی مکان ها نمی توانند به طور کامل از مدرک تحصیلی خود استفاده کنند.

بر اساس نتایج تحقیقات جدید که نشان دهنده شکاف رو به رشد در جغرافیای اقتصادی بریتانیاست، بیش از چهار نفر از هر 10 فارغ التحصیل دانشگاهی که در خارج از لندن زندگی می کنند، شغلی دارند که به مدرک دانشگاهی نیازی ندارد.

نتایج این گزارش نشان می دهد که 42 درصد از فارغ التحصیلان خارج از لندن در مشاغل غیر فارغ التحصیلی خود مشغول به کار هستند.

نتایج تحقیقات قبلی در بریتانیا، عموما به طور مجزا به دسترسی به دانشگاه یا نتایج حاصل از آن برای دانشجویانی که از زمینه های کم درآمد می آیند، پرداخته است اما تجزیه و تحلیل کنونی موسسه تحقیقات مالی (IFS) نشان می دهد که چگونه تمرکز فزاینده مشاغل با مهارت بالا در لندن به شانس زندگی افرادی که توانایی مالی زندگی در پایتخت بریتانیا را


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوانان؛ حلقه گمشده در بحران مالی اقتصادهای پیشرفته

جوانان؛ حلقه گمشده در بحران مالی اقتصادهای پیشرفته