مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 13:202023-11-27ورزشي

فدراسیون جهانی اعلام کرد: فاطمه مریخ یکی از 9 استعداد برتر هندبال زنان جهان


فاطمه مریخ هندبالیست جوان در مسابقات قهرمانی جهان توانست با نمایش های بی نقص خود در این مسابقات همراه با تیم ملی نوجوانان دختران، نام خود را به عنوان یک پدیده 17 ساله بر سر زبان ها بیاندازد.

- فاطمه مریخ هندبالیست جوان در مسابقات قهرمانی جهان توانست با نمایش های بی نقص خود در این مسابقات همراه با تیم ملی نوجوانان دختران، نام خود را به عنوان یک پدیده 17 ساله بر سر زبان ها بیاندازد.

با اعلام سایت رسمی فدراسیون جهانی هندبال، فاطمه مریخ یکی از 9 استعداد درخشان هندبال جهان معرفی شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون هندبال، صفحه رسمی فدراسیون جهانی هندبال در آخرین خبر خود 9 ستاره جوانی که در رقابت های هندبال قهرمانی زنان بزرگسال جهان خواهند درخشید را معرفی کرد.

  در میان این 9 بازیکن، فاطمه مریخ ملی پوش هندبال بانوان کشورمان در کنار بازیکنانی از کشورهای مجارستان، دانمارک، فرانسه، سوئد، ژاپن، اسپانیا، جمهوری چک و آنگولا ایستاده است.

  فاطمه مریخ که در ترکیب نهایی تیم ملی هندبال بانوان کشورمان برای حضور در رقابت های قهرمانی جهان 2023 حضور دارد، درخشش خود را از تیم ملی هندبال نوجوانان دختر آغاز کرد و در مسابقات قهرمانی آسیا خوش درخشید و با این تیم قهرمان شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدراسیون جهانی اعلام کرد: فاطمه مریخ یکی از 9 استعداد برتر هندبال زنان جهان

فدراسیون جهانی اعلام کرد: فاطمه مریخ یکی از 9 استعداد برتر هندبال زنان جهان