مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 22 آذر 1402 ساعت 16:302023-12-13پزشكي

کشف بیش از 2 و نیم میلیارد ریال داروهای قاچاق در شیراز


معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از کشف بیش از 2 و نیم میلیارد ریال داروهای قاچاق در یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.

- ایسنا/فارس معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از کشف بیش از 2 و نیم میلیارد ریال داروهای قاچاق در یک منزل مسکونی در شیراز خبر داد.

محمدجواد راعی امروز، 22 آذرماه گفت: پس از شناسایی و رصد بازرسان دانشگاه علوم پزشکی شیراز در شبکه های اجتماعی و دریافت مجوز از دستگاه قضایی، با همکاری نیروی انتظامی از یک منزل مسکونی در غرب شیراز، 121 قلم از انواع دارو به ارزش بیش از 2 و نیم میلیارد ریال کشف و ضبط شد.

وی با اشاره به اینکه در این بازرسی و نظارت، برخی از داروهای قاچاق کشف شد، گفت: برخی از این داروهای توقیف شده شامل انواع ژل های بوتاکس، مزوژل و انواع فیلر تزریقی قاچاق و غیرمجاز است.

راعی با هشدار به تشدید نظارت ها بر وضعیت داروهای زیبایی و اقلام آرایشی و بهداشتی در جلوگیری از فعالیت افراد غیرمجاز و قاچاقچیان دارو، گفت: توزیع و عرضه انواع ژل و بوتاکس، مزوژل و انواع فیلر تزریقی رایج تنها در داروخانه و درمانگاه های دارای مجوز از وزارت بهداشت، مجاز است و هرگونه خرید، فروش، نگهداری آن در سایر اماکن جرم محسوب می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کشف بیش از 2 و نیم میلیارد ریال داروهای قاچاق در شیراز

کشف بیش از 2 و نیم میلیارد ریال داروهای قاچاق در شیراز