مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 23:502023-12-20دانش

تجلیل از پژوهشگران جوان و برگزیده پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای


مراسم تجلیل از پژوهشگران جوان و برگزیده پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته ای کشور برگزار شد.

- مراسم تجلیل از پژوهشگران جوان و برگزیده پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای با حضور معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران و جمعی از مدیران ارشد صنعت هسته ای کشور برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیین تجلیل و قدردانی از پژوهشگران جوان و برگزیده صنعت هسته ای کشور با حضور محمد اسلامی رییس سازمان انرژی اتمی ایران، پیمان صالحی معاون پژوهشی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، سید امیرحسین فقهی رییس پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای و نیز جمع کثیری از پژوهشگران جوان و برگزیده پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای برگزار شد و از پروژه های برتر محققان صنعت هسته ای تقدیر به عمل آمد.

محمد اسلامی در آیین تجلیل از پژوهشگران جوان و برگزیده پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای اظهار کرد: در شرایط تحریم با اتکا به خداوند متعال از عزت ملت و استقلال میهن دفاع کردیم و به لطف هدایت های امام راحل و رهنمودهای مقام معظم رهبری مسیر پیشرفت کشور هموار شد.

وی تصریح کرد: نکته اساسی در مسیر عزت و پیشرفت کشور؛ باور، اعتقاد، عشق و اراده ای است که ایمان ما را به خداوند متعال روزافزون می کند و سبب می شود تا د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از پژوهشگران جوان و برگزیده پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای

تجلیل از پژوهشگران جوان و برگزیده پژوهشگاه علوم و فنون هسته ای