اهدای تندیس رضایتمندی مشتری به شرکت فولاد هرمزگانشرکت فولاد هرمزگان در سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری موفق به دریافت تندیس رضایتمندی مشتری شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، سیزدهمین اجلاس سراسری رضایتمندی مشتری با حضور جمعی از مسئولان دولتی، مدیران شرکت های بزرگ و فعالان حوزه تجارت و کسب و کار با هدف تجلیل از برندهای مشتری مدار و مسئولیت پذیر در مرکز همایش های بین المللی صداوسیما برگزار شد. ازجمله محورهای برگزاری این همایش می توان آشنایی با تکنیک های جهانی تعامل با مشتریان و ذی نفعان بنگاه ها، مزایای به کارگیری ارتباط صحیح با مشتری و مشتری محوری در سازمان ها، شناسایی شاخص رضایت پرسنل و مشتری بر افزایش سود سازمان، شناخت نقش رضایتمندی مشتریان در چالش های کسب و کار، آشنایی با متدهای جهانی CRM و CSM و چگونگی کاهش فاصله ارتباطی و تعامل بیشتر مدیران، کارکنان و مشتریان در راستای افزایش را نام برد. تعامل خوب با مشتریان، رضایت از دریافت کالا یا خدمات، ارتباط موثر در جهت موفقیت مشتری با کسب و کار سازمان، ایجاد حس وفاداری در مشتریان، تبدیل نارضایتی مشتریان به رضایت، وجود تفکر استراتژیک مسئولانه در قبال مشتریان و توجه کامل سازمان به بحث رضایتمندی مشتریان موجب شد تا فولاد هرمزگان شایسته دریافت تندیس شود. برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |