مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 11:352023-12-12ورزشي

عملکرد درخشان خارجی های پرسپولیس در تاریخ دربی


تجربه حضور خارجی های پرسپولیس در تاریخ دربی به گونه ای است که کفه ترازو به سود سرخ پوشان سنگینی می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، یکصد و دومین دربی پایتخت روز پنجشنبه بین تیم های پرسپولیس و استقلال برگزار خواهد شد که نتیجه این بازی تأثیر زیادی در سرنوشت سرخابی ها در جدول رده بندی لیگ برتر دارد.

در دربی های پیشین مربی ها و بازیکنان خارجی زیادی در پرسپولیس حضور داشتند که گاهی تأثیرگذاری خود را در این بازی ها نشان دادند.

اولین بازی خارجی تاریخ پرسپولیس در دربی آلن ویتل از کشور انگلیس بود که در ترکیب پرسپولیس در دربی به میدان رفت، اما سال ها از تاریخ دربی گذشته بود تا عیسی ترائوره به عنوان اولین بازی خارجی در پرسپولیس با ضربه سر دروازه استقلال را باز کرد تا به عنوان اولین گلزن دربی خارجی در پرسپولیس نام بگیرد.

ایمان زاید مهاجم ایرلندی پرسپولیس در کمتر از 10  دقیقه موفق شد 3 بار درازه استقلال را در دربی 75 باز کند تا یکی از تاریخی ترین بردهای سرخ پوشان در این دیدار سنتی رقم بخورد.

زمانی که پرسپولیسی ها با اخراج مهرداد اولادی 10 نفره بوده و 2 گل هم از استقلال عقب بودند، ایمان زاید به بازی آمد و با 3 گل موفق شد لقب بهترین گلزن خارجی پرسپولیس در دربی را به نام خود بزند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

عملکرد درخشان خارجی های پرسپولیس در تاریخ دربی

عملکرد درخشان خارجی های پرسپولیس در تاریخ دربی