مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 17:102023-11-27سياسي

جهان بینی غرب با جهان بینی انقلاب اسلامی تفاوت دارد


قائم مقام فرهنگستان علوم و وزیر اسبق امور خارجه با بیان اینکه میان جهان بینی غرب و جهان بینی انقلاب اسلامی تفاوت وجود دارد، گفت: اهداف مکتب جهان بینی غرب شامل منفعت طلبی و اقتصاد می شود، - قائم مقام فرهنگستان علوم و وزیر اسبق امور خارجه با بیان اینکه میان جهان بینی غرب و جهان بینی انقلاب اسلامی تفاوت وجود دارد، گفت: اهداف مکتب جهان بینی غرب شامل منفعت طلبی و اقتصاد می شود، اما اهداف جمهوری اسلامی بر مبنای ارزش هاست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، دکتر علی اکبر صالحی در برنامه بازخوانی نامه حکیمانه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپا و آمریکا: اندیشه مقابله با ظلم، نظام سلطه و کشتار جمعی که ظهر امروز، دوشنبه 6 آذر در دانشگاه تهران برگزار شد، اظهار کرد: هنگامی که دوران دانشجویی را سپری می کردم، دیدگاه ها نسبت به دین عجیب بود و جایگاهی در اذهان جوانان نداشت.

وی ادامه داد: موضوع دین در اذهان جوانان جایگاهی نداشت و برخی از ایسم ها مانند سوسیالیسم، کمونیسم، نهیلیسم در کانون توجه قرار داشتند.

در چنین شرایطی، دین رو به نابودی بود.

قائم مقام فرهنگستان علوم با بیان اینکه امام خمینی (ره) با بهره گرفتن از دین دست به یک حرکت اجتماعی زد، گفت: دین بر خلاف تصور همگان می تواند محرک باشد و در برابر قدرت هایی که ریشه دوانده اند، بایستد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهان بینی غرب با جهان بینی انقلاب اسلامی تفاوت دارد

جهان بینی غرب با جهان بینی انقلاب اسلامی تفاوت دارد