مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 آذر 1402 ساعت 16:252023-12-19بين الملل

فرار مالیاتی چند هزار دلاری دختر بایدن


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس اسنادی که اخیرا از سوی فاکس نیوز به دست آمده است، «اشلی بایدن» دختر رییس جمهور بایدن از سال 2015 نزدیک به 5 هزار دلار مالیات بر درآمد بدهکار است که هنوز هم آن را پرداخت نکرده است.

- اسناد جدید نشان می دهد که دختر بایدن هزاران دلار از مالیات بر درآمد خود را بین سال هایی که پدرش در دولت باراک اوباما، معاون وی بوده است، پرداخت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، بر اساس اسنادی که اخیرا از سوی فاکس نیوز به دست آمده است، اشلی بایدن دختر رییس جمهور بایدن از سال 2015 نزدیک به 5 هزار دلار مالیات بر درآمد بدهکار است که هنوز هم آن را پرداخت نکرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازفاکس نیوز اداره مالیات بر درآمد پنسیلوانیا در شهرستان فیلادلفیا به جو بایدن اطلاع داده است که این میزان از مالیات بر درآمد از سوی دختر وی پرداخت نشده است.

تاریخ شروع فرار مالیاتی دختر بایدن از 1 ژانویه سال 2015 آغاز می شود، زمانی که جو بایدن معاون رییس جمهور در دولت اوباما بود و در 1 ژانویه سال 2021، درست چند روز پیش از اینکه او به عنوان رییس جمهور آمریکا سوگند یاد کند به پایان رسیده است.

اشلی بایدن دختر رییس جمهور آمریکا و وکیلش هنوز به درخواست های مربوط به بررسی این فرار مالیاتی هیچ پاسخی نداده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرار مالیاتی چند هزار دلاری دختر بایدن

فرار مالیاتی چند هزار دلاری دختر بایدن