چگونگی ادغام سامانه های 137 و 1888 پس از 11 سالبه گفته رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران؛ پس از 11 سال از تصمیم مدیریت شهری در خصوص ادغام سامانه های 137 و 1888، این مهم در دوره مدیریت شهری فعلی محقق شد. - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، رضا ناصری سرای رییس مرکز سامانه مدیریت شهری در گفت وگو با شهر، درخصوص عملکرد سامانه 137 گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری به نسخه ای یکپارچه از سامانه های ارتباط مردمی با عنوان 137 پلاس دست یافته ایم که در دریافت و رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازهای مردمی و ارائه خدمات شهروندی چابک تر شده است. وی افزود: یکی از جنبه های خدمات رسانی سامانه 137 پلاس، اقدامات فوریتی در زمان بارش نزولات آسمانی است و این سامانه حداکثر ظرفیت خود را در این بخش به کار می بندد. وی افزود: هر ساله با شروع فصل سرما و ورود سامانه های بارشی به کشور و شهر تهران، حجم قابل توجهی از تماس ها و درخواست های شهروندان محترم تهرانی به موضوعات آب گرفتگی، برف روبی و بعضاً موارد مربوط به تندبادها و شکستگی درختان اختصاص می یابد که این سامانه نیز موارد را به واحدهای اجرایی و مراکز مربوطه ارجاع و تا حصول نتیجه پیگیری می نماید. رییس مرکز سامانه مدیریت شهری و نظارت همگانی شهرداری تهران ادامه داد: به منظور حفظ آمادگی و انسجام واحدهای اجرایی سامانه 137پلاس، مانورهایی دوره ای متناسب با مأموریت های ا برچسب ها: |
آخرین اخبار سرویس: |