مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 6 آذر 1402 ساعت 07:402023-11-27اقتصادي

احداث 6 واحد جوار کارگاهی در نهاوند


رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان نهاوند ایجاد واحدهای جوار کارگاهی را از راهکارهای ارتقاء توان فنی و اشتغال پذیری افراد در حوزه های مختلف صنعت عنوان کرد و گفت: - ایسنا/همدان رییس مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان نهاوند ایجاد واحدهای جوار کارگاهی را از راهکارهای ارتقاء توان فنی و اشتغال پذیری افراد در حوزه های مختلف صنعت عنوان کرد و گفت: تاکنون شش واحد جوار کارگاهی در شهرستان نهاوند تشکیل شده است.

احد ترکمان در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: به مراکزی که به منظور گسترش آموزش های فنی وحرفه ای و تأمین نیروی کار ماهر مورد نیاز صنایع تأسیس و راه اندازی شوند، مراکز آموزش جوار و بین کارگاهی گفته می شود.

وی تصریح کرد: هدف از ایجاد مراکز آموزش فنی وحرفه ای جوار کارگاهی و بین کارگاهی، ارتقاء مهارت، کاهش هزینه های جانبی تولید، استفاده بهینه از امکانات آموزشی برای شاغلان، صیانت از نیروهای کار و تربیت نیروی کار ماهر و نیمه ماهر است.

ترکمان ادامه داد: با توجه به نقش این واحدها در تربیت نیروهای ماهر برای کارگاه و کارخانه ها از سال گذشته تاکنون شش واحد جوار کارگاهی در شهرستان نهاوند تشکیل شده است.

وی افزود: همچنین در شهرستان از ابتدای سال تاکنون 250 هزار نفر ساعت معادل 1474 نفر آموزش های فنی وحرفه ای را در رشته های مختلف فراگرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احداث 6 واحد جوار کارگاهی در نهاوند

احداث 6 واحد جوار کارگاهی در نهاوند