مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 آذر 1402 ساعت 15:152023-11-30سياسي

واگذاری پروژه «مترو ورامین» به شهرداری تهران در صورت تایید هیات دولت


شهردار پایتخت با تاکید بر اینکه با افتتاح ایستگاه مترو پرند پرونده طولانی ترین خط مترو کشور بسته شد، گفت: در صورت تایید هیات دولت پروژه مترو ورامین نیز به شهرداری تهران واگذار می شود.

- واگذاری پروژه مترو ورامین به شهرداری تهران در صورت تایید هیات دولت شهردار پایتخت با تاکید بر اینکه با افتتاح ایستگاه مترو پرند پرونده طولانی ترین خط مترو کشور بسته شد، گفت: در صورت تایید هیات دولت پروژه مترو ورامین نیز به شهرداری تهران واگذار می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زاکانی در حاشیه افتتاح ایستگاه مترو پرند در جمع خبرنگاران با تاکید بر اینکه پرونده طولانی ترین خط مترو کشور یک ساله بسته شد و به ایستگاه آخر رسید؛ افزود: اینکه چرا عملیات اجرایی مترو شهر پرند یک ساله به اتمام رسید، به دلیل تاکید رییس جمهور مبنی بر تکمیل این خط مترو بود.

شهردار تهران با بیان اینکه وزارت راه و شهرسازی، شهرداری تهران و قرارگاه خاتم به عنوان سه ضلع اجرایی مترو پرند انتخاب شدند، ادامه داد: به رغم اینکه برخی مدعی بودند به سرانجام رسیدن این پروژه زمان بر است، اما این 3 مجموعه با همکاری متقابل توانستند به مدت یک سال عملیات اجرایی و راه اندازی مترو شهر پرند را به نتیجه برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واگذاری پروژه «مترو ورامین» به شهرداری تهران در صورت تایید هیات دولت

واگذاری پروژه «مترو ورامین» به شهرداری تهران در صورت تایید هیات دولت