مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 14:052023-12-09بين الملل

پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حملات مقاومت عراق ناتوان مانده است


یک منبع در عراق امروز شنبه اعلام کرد که تمامی سامانه های پدافند هوایی آمریکا در پایگاه عین الاسد در مقابله با پهپادها و موشک های مقاومت عراق در حملات اخیر ناکام مانده اند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، یک منبع امنیتی در استان الانبار امروز به خبرگزاری المعلومه عراق گفت: دو موشک از سامانه های پدافند هوایی آمریکا در پایگاه هوایی عین الاسد در منطقه البغدادی شهر هیت واقع در غرب الانبار عبور کردند که در نتیجه آن صدای انفجارهای مهیبی از داخل این پایگاه به گوش رسید اما گزارشی از میزان خسارات مالی و تلفات انسانی احتمالی آن منتشر نشد.

این منبع امنیتی در ادامه اظهار کرد: زبانه های آتش از داخل پایگاه عین الاسد به آسمان برخاست اما محل مورد اصابت مشخص نیست.

همچنین منبع یاد شده گفت: پدافندهای هوایی آمریکا در مقابله با حمله دو فروند پهپاد که از استحکامات امنیتی ساختمان پایگاه عبور کرده بودند، نیز ناموفق بودند.

او افزود: پدافندهای هوایی آمریکا پس از این حمله پهپادی و موشکی به شدت شروع به شلیک گلوله هایی کردند اما نتوانستند اهداف خود را مورد اصابت قرار دهند.

نظامیان آمریکایی مستقر در پایگاه عین الاسد روز جمعه هدف حمله ای موشکی و پهپادی قرار گرفتند اما گزارشی از میزان تلفات انسانی و خسارات مالی وارد شده به پایگاه منتشر نشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حملات مقاومت عراق ناتوان مانده است

پدافند هوایی آمریکا در مقابله با حملات مقاومت عراق ناتوان مانده است