مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:402023-12-16اقتصادي

افزایش 21 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های همدان


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افزایش 21 درصدی جوجه ریزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 23 میلیون و 661 هزار و 205 قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است.

- ایسنا/همدان رییس سازمان جهاد کشاورزی استان همدان از افزایش 21 درصدی جوجه ریزی در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون 23 میلیون و 661 هزار و 205 قطعه جوجه ریزی در استان انجام شده است.

رضا بهراملو در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند ضمن ارائه گزارشی از روند جوجه ریزی در سال جاری، اظهار کرد: طبق سیاست های وزارت جهاد و برنامه های مدون، جوجه ریزی با قوت و جدیت در استان در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در سال های گذشته رقم جوجه ریزی ماهانه دو میلیون تا دو میلیون و 200 هزار قطعه بوده است، افزود: این رقم به طور میانگین از ابتدای امسال دو میلیون و 800 هزار قطعه در هر ماه گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان، بهراملو یادآور شد: در ماه های اخیر میزان جوجه ریزی های استان افزون بر سه میلیون قطعه بوده است به نحوی که بیش از 100 درصدی تعهد محقق شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 21 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های همدان

افزایش 21 درصدی جوجه ریزی در مرغداری های همدان