مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 00:052023-12-04اقتصادي

پایان رویای توسعه شهرک سازی در فلسطین اشغالی و آغاز کابوس ورشکستگی


مسئولین رژیم صهیونیستی بحران ایجاد شده در بخش ساخت و ساز سرزمین های اشغالی در نتیجه طوفان الاقصی و جنگ غزه را بدترین بحران اقتصادی توصیف کردند که این بخش را در معرض سقوط قرار داده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصاد بین الملل خبرگزاری فارس، کمبود شدید کارگران ساختمانی، کاهش قابل توجه فعالیت های ساخت و ساز، قیمت بالای مواد خام و افزایش نرخ بهره در سرزمین های اشغالی، ده ها شرکت فعال در این بخش را ورشکسته یا به مرز ورشکستگی کشانده است.

 وزارت دارایی رژیم صهیونیستی نیز جلسه اضطراری را با حضور نمایندگان بخش های ساخت و ساز و املاک و مستغلات برگزار کرد تا در مورد راه های نجات بخش از فروپاشی این بخش بحث و گفت وگو کنند که به نتیجه خاصی نرسیده است.

به گفته مقامات رژیم و روسای شرکت های ساختمانی در سرزمین های اشغالی، بحران ساخت و ساز ناشی از جنگ در نوار غزه شدیدترین بحرانی است که این بخش تاکنون داشته است، بخصوص که شرکت ها هشدار می دهند که از پیامدهای طولانی مدت این بحران جان به در نخواهند برد.

  عملیات غافلگیرانه طوفان الاقصی به پادگان های ارتش رژیم صهیونیستی و شهرک های صهیونیست نشین همجوار نوار غزه و شلیک هزاران موشک مقاومت به مناطق مختلف سرزمین های اشغالی و فراخوانده شدن قریب به 360 هزار نفر به ارزش و به تبع آن کاهش کارگران، اخراج کارگرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پایان رویای توسعه شهرک سازی در فلسطین اشغالی و آغاز کابوس ورشکستگی

پایان رویای توسعه شهرک سازی در فلسطین اشغالی و آغاز کابوس ورشکستگی