مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 12:152023-11-26اقتصادي

خوزستان سالانه به بیش از 100 هزار تن گندم بذری نیاز دارد


مدیر تعاون روستایی خوزستان از توزیع 14 هزار تن گندم بذری در استان به منظور تامین نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه خبر داد و گفت: خوزستان سالانه به بیش از 100 هزار تن گندم بذری برای کشت پاییزه نیاز دارد.

- ایسنا/خوزستان مدیر تعاون روستایی خوزستان از توزیع 14 هزار تن گندم بذری در استان به منظور تامین نیاز کشاورزان برای کشت پاییزه خبر داد و گفت: خوزستان سالانه به بیش از 100 هزار تن گندم بذری برای کشت پاییزه نیاز دارد.

جمیل ضافی پور زرگانی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به تامین نیاز گندم بذری کشاورزان برای کشت پاییزه اظهار کرد: از روزهای ابتدایی آغاز کشت پاییزه در خوزستان، تعاون روستایی استان نسبت به تامین گندم بذری مورد نیاز کشاورزان استان اقدام کرده است.

وی افزود: تعاون روستایی براساس برنامه ریزی های انجام شده به منظور تامین نهاده های کشاورزی و طبق مجوزی که از سوی معاونت بهبود تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی استان دریافت کرد، موظف و متعهد به بوجاری 14 هزار تن گندم شده بود که این میزان به طور کلی تامین و بین کارگزاران توزیع شد.

مدیر تعاون روستایی خوزستان گفت: همه این 14 هزار تن گندم بذری با توجه به استقبال کشاورزان و شرایط مطلوب آب و هوایی به منظور کشت پاییزه در همان روزهایی ابتدایی کشت پاییزه توزیع شد و به اتمام رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خوزستان سالانه به بیش از 100 هزار تن گندم بذری نیاز دارد

خوزستان سالانه به بیش از 100 هزار تن گندم بذری نیاز دارد