مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 10:202023-12-12سياسي

بی خانمان های خاش را دریابیم...


در شرایط دشوار سرما و یخبندان شبانه که سایر اقشار جامعه در محیط گرم و نرم به سر می برند، بی خانمان های خاش سیستان و بلوچستان به شفقت، مهر و محبت و ایجاد سرپناهی مناسب جهت اسکان و استراحت نیاز دارند.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان در شرایط دشوار سرما و یخبندان شبانه که سایر اقشار جامعه در محیط گرم و نرم به سر می برند، بی خانمان های خاش سیستان و بلوچستان به شفقت، مهر و محبت و ایجاد سرپناهی مناسب جهت اسکان و استراحت نیاز دارند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در مسیرهای عبور مردم خاش و در میان نخاله های ساختمانی اطراف مسجد جامع الخلیل و فرمانداری و یا دیگر نقاط حاشیه ای خاش خانه های بسیار کوچک با ارتفاع یک و دو متری و پوشیده از چوب و سنگ و پارچه و لباس از دور خودنمایی می کنند و هر چه به آنان نزدیک می شویم، آثاری از حضور و استراحت افراد بی خانمان را مشاهده می کنیم.

این افراد بی خانمان روزها به دنبال زباله گردی، جمع آوری پلاستیک و آهن و تامین توشه یک روزه خود هستند و در پاسی از شب به محل های استراحت خود بازمی گردند.

افراد بی خانمان در خطرات سرما و یخبندان و وجود انبوه سگ های ولگرد در محیط های یاد شده، از فاصله های دور و نزدیک به صورت یک یا دونفره کنار هم حضور دارند و گاها از فواصل شب تا صبح خودشان را با آتش هیزم و وسایل دم دستی گرم می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بی خانمان های خاش را دریابیم...

بی خانمان های خاش را دریابیم...