مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 19:152023-12-10سياسي

وضعیت غزه آیینه تمام نمای حقوق بشرآمریکایی است


معاون اول قوه قضاییه بابیان اینکه وضعیت غزه آیینه تمام نمای حقوق بشر آمریکایی است، گفت: امروز شاهد وحشیانه ترین و بی سابقه ترین جنایات علیه بشریت با محوریت و حمایت آمریکا هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه حقوقی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق روز یکشنبه 19 آذرماه در هفتمین کنفرانس بین المللی حقوق بشر آمریکایی از دیدگاه رهبر معظم انقلاب، در قم بیان داشت: اتفاقات امروز غزه، شکست اتحادیه اروپا و سایر کشورهای مدعی حقوق بشر را به روشنی اثبات کرد.

وی بیان داشت: هرچه می گذرد رژیم صهیونیستی جایگاه خود در بین ملت های جهان را از دست می دهد و به زودی باید این نیروی اشغالگر پاسخگوی جنایات خود در بین افکار عمومی جهان باشد.

معاون اول قوه قضاییه، اظهار داشت: تمامی قوانین بین المللی و علمی اثبات می کند که اسراییل یک رژیم اشغالگر و فلسطین اشغال شده و فلسطینیان آن تحت ظلم هستند.

وی با تاکید بر حق عرفی و بین المللی مردم فلسطین در تعیین حق سرنوشت، یادآور شد: طبق قوانین بین المللی سایر ملت ها نیز وظیفه دارند مردم فلسطین را در تحقق این حق طبیعی کمک کنند.

مصدق خاطرنشان کرد: غزه امروز مانند یک زندان در محاصره رژیم صهیونیستی بوده و تمامی قوانین مربوط به سرزمین های اشغالی بر آن مترتب است و تمامی کنوانسیون های چهارگانه ژنو و سایر موازین و قوا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وضعیت غزه آیینه تمام نمای حقوق بشرآمریکایی است

وضعیت غزه آیینه تمام نمای حقوق بشرآمریکایی است