مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 13:002023-12-06اجتماعي

چگونگی پایش کیفیت هوا


مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: تعداد ایستگاه های پایش در کلان شهرها کفایت می کند در اصفهان، تهران و مشهد حتی بیشتر از حد مطلوب ایستگاه پایش داریم و البته فقط اندازی گیری نباید برای ایستگاه محدود شود و این تصور که در هر منطقه .

- احمد طاهری، مدیر کل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست امروز چهارشنبه 15 آذر 1402 در حاشیه بازدید خبرنگاران از مرکز ایستگاه ژئوفیزیک جهت بررسی میزان آلودگی هوا در منطقه امیرآباد اظهارداشت: 180 ایستگاه فعال سنجش آلودگی هوا در سراسر کشور داریم و شهرداری ها هم به بحث پایش ورود یافته اند.

وی افزود: از 36 ایستگاه پایش هوا در تهران 14 ایستگاه مربوط به محیط زیست و بقیه برای شهرداری است و آمار اعلامی هم همان آمار تجمعی مربوط به میانگین است.

طاهری بیان داشت: ذرات معلق کمتر از دو و نیم میکرون، اوزن، دی اکسید نیتروژن و گوگرد، کربن مونوکسید در این ایستگاه ها بررسی می شود.

همچنین دی اکسید گوگرد حکایت از مازوت سوزی دارد که میزان آن اکنون بالا نیست و مشکل ناشی از ذرات معلق کمتر از دو نیم میکرون است که حمل و نقل از منابع اصلی آن است.

مدیرکل دفتر پایش فراگیر سازمان حفاظت محیط زیست ادامه داد: تعداد ایستگاه های پایش در کلان شهرها کفایت می کند در اصفهان، تهران و مشهد حتی بیشتر از حد مطلوب ای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چگونگی پایش کیفیت هوا

چگونگی پایش کیفیت هوا