مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 11:552023-12-10اقتصادي

پیش بینی تولید 7000 تن ماهی در همدان


مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان از فصل برداشت ماهی در استخرهای دومنظوره خبر داد و گفت: تولید بیش از 7000 تن ماهی سردآبی و گرم آبی تا پایان سال پیش بینی می شود.

- ایسنا/همدان مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان از فصل برداشت ماهی در استخرهای دومنظوره خبر داد و گفت: تولید بیش از 7000 تن ماهی سردآبی و گرم آبی تا پایان سال پیش بینی می شود.

احمد بختیاری از پایان فصل برداشت ماهی در استخرهای دومنظوره استان خبر داد و اظهارکرد: با توجه اینکه در اکثر شهرستان ها تولید ماهی قزل آلا در مجاورت منابع آبی از جمله چاه ها صورت می گیرد پیشنهاد می شود تولیدکنندگان نسبت به برداشت ماهی و خاموشی چاه ها اقدام کنند.

وی با بیان اینکه این مهم صرفه جویی در آب و جلوگیری از هدررفت را به همراه دارد، افزود: کشاورزان همزمان با فصل زراعی و شروع آبیاری نسبت به خرید و رهاسازی بچه ماهی و تا پایان فصل زراعی و اتمام آبیاری نسبت به برداشت و صید ماهی اقدام کنند.

مدیر شیلات و امور آبزیان سازمان جهادکشاورزی استان همدان با تأکید بر اینکه رعایت زمان بندی در این حوزه از ضروریات است، یادآور شد: عمده تولید در استان به جزء شهرستان نهاوند در استخرهای دومنظوره با تولید اکثراً ماهی سردآبی صورت می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی تولید 7000 تن ماهی در همدان

پیش بینی تولید 7000 تن ماهی در همدان