مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 20:352023-12-16ورزشي

توقف دورتموند برابر آگزبورگ


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو،  دورتموند در خانه آگزبورگ در نیمه اول دروازه اش را توسط ‏کاپیتان حریف دمیروویچ باز شده دید و با اینکه چند دقیقه بعد توسط دونیل مالن به ‏گل تساوی رسید، - دورتموند که در هفته پانزدهم بوندس لیگا به خانه آگزبورگ رفته بود نتوانست سه امتیاز ‏را به دست بیاورد و با تساوی 1-1 متوقف شد.

‏ به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو ،  دورتموند در خانه آگزبورگ در نیمه اول دروازه اش را توسط ‏کاپیتان حریف دمیروویچ باز شده دید و با اینکه چند دقیقه بعد توسط دونیل مالن به ‏گل تساوی رسید، اما در ادامه نتوانست به برتری برسد و با تساوی 1-1 به کار خود پایان ‏داد.

‏ دورتموند که چهارشنبه شب با تساوی مقابل پاری سن ژرمن در سیگنال ایدونا پارک به ‏عنوان صدرنشین گروه راهی مرحله یک هشتم چمپیونزلیگ شده بود امروز با روحیه بالا ‏به ایالت باواریا رفت تا با آگزبورگ، تیم هم ایالتی بایرن مونیخ، دیدار کند.

اما شاگردان ‏ترزیچ نتوانستند برای نزدیک شدن به چهار تیم بالای جدول سه امتیاز را به دست بیاورند و ‏به تساوی رضایت دادند.

‏ آگزبورگ که در خانه بازی می کرد با حمایت پرشور هواداران در دقایق ابتدایی سعی ‏داشت روی دروازه دورتموند فشار وارد کند، اما دورتموندی ها هر وقت توپ را به دست ‏آوردند آن را به جیمی باینو-گیتنز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توقف دورتموند برابر آگزبورگ

توقف دورتموند برابر آگزبورگ