مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 25 آذر 1402 ساعت 14:352023-12-16اقتصادي

جوجه ریزی 140 میلیون قطعه ای در کشور


معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی از ظرفیت جوجه ریزی ماهانه بین 120 تا 140 میلیون قطعه در کشور خبر داد و گفت: بیش از 140 میلیون قطعه جوجه ریزی تا پایان آذر ماه انجام خواهد شد که نوید بخش تولید مناسب است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نهاوند، محمد ابراهیم حسن نژاد ظهر امروز در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرستان نهاوند با اشاره به ظرفیت خوب استان همدان در بخش کشاورزی اظهار کرد: استان همدان جزو استان های با ظرفیت کشور در بخش دامداری و صنعت طیور به شمار می رود.

  وی با بیان اینکه وضعیت کشور نیز در بخش تولید گوشت، وضعیت مناسبی است افزود: سالانه حدود 900 هزار تن گوشت قرمز در کشور تولید می شود.

  معاون امور تولیدات دامی وزارت جهاد کشاورزی در ادامه خاطرنشان کرد: بیش از 2 میلیون و 600 هزار تن سالانه گوشت مرغ در کشور تولید می شود به طوری که ظرفیت جوجه ریزی در ماه بین 120 تا 140 میلیون قطعه است.

  وی با تاکید بر اینکه میزان جوجه ریزی در آذر ماه چشمگیر بوده است گفت: بیش از 140 میلیون قطعه جوجه ریزی تا پایان آذر ماه انجام خواهد شد که نوید بخش تولید مناسب است.

  حسن نژاد در بخش دیگر سخنانش به تلاش برای افزایش تولید گوشت مرغ اشاره کرد و ادامه داد: با افزایش تولید علاوه بر تامین نیاز کشور، میزان ذخیره سازی در کشور افزایش پیدا می کند همچنین با تولی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوجه ریزی 140 میلیون قطعه ای در کشور

جوجه ریزی 140 میلیون قطعه ای در کشور