مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 4 آذر 1402 ساعت 22:052023-11-25بين الملل

پلیس محکوم به قتل «جورج فلوید» در زندان چاقو خورد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیویورک تایمز به نقل از منابعی گزارش داد که درک شاون، مأمور سابق پلیس آمریکا که 2 سال پیش به قتل جورج فلوید محکوم شد، - یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که پلیس محکوم به قتل جورج فلوید در زندانی در ایالت آریزونا چاقو خورده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری دانشجو، نیویورک تایمز به نقل از منابعی گزارش داد که درک شاون، مأمور سابق پلیس آمریکا که 2 سال پیش به قتل جورج فلوید محکوم شد، در زندان با چاقو مجروح شده است.

این پلیس سابق مینیاپولیس در سال 2021 به جرم قتل جورج فلوید به 22 سال و 6 ماه زندان محکوم شد.

قتل جورج فلوید به دست مأمور سابق پلیس آمریکا در سال 2020 باعث اعتراض های گسترده و بی سابقه ای در این کشور شد.

تصاویر ویدئویی منتشر شده از جریان بازداشت جورج فلوید نشان می داد که یک مأمور پلیس بیش از 9 دقیقه زانویش را روی گردن او فشار داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فرانسه، اداره زندان های فدرال آمریکا حمله با چاقو و مجروح شدن یک زندانی در مؤسسه اصلاحی توسان در ایالت آریزونا که درک شاون در آن نگهداری می شود را تأیید کرد، اما نامی از فرد مجروح نبرده است.

در بیانیه اداره زندان های فدرال آمریکا آمده است: پس از آنکه مقام های مسئول، اقداماتی را برای نجات جان یک زندانی آغاز کردند، او برای درمان به یک بیمارستان م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلیس محکوم به قتل «جورج فلوید» در زندان چاقو خورد

پلیس محکوم به قتل «جورج فلوید» در زندان چاقو خورد