مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 11:002023-12-20سياسي

رونمایی از پوستر کنگره ملی ابن حسام خوسفی


فرماندار شهرستان خوسف از رونمایی پوستر کنگره ملی ابن حسام خوسفی در ساختمان انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از خوسف، سید علی حسینی، فرماندار این شهرستان امروز در جمع خبرنگاران از رونمایی پوستر کنگره ملی ابن حسام خوسفی در  ساختمان انجمن آثار و مفاخر فرهنگی کشور خبر داد و اظهارداشت: این رونمایی با حضور دکتر شالویی رییس انجمن آثار و مفاخر  فرهنگی کشور ، استاندار خراسان جنوبی و جمعی از مقامات فرهنگی کشوری و استانی برگزار شد.

وی تأکید کرد: به درستی که ابن حسام خوسفی از مفاخر فرهنگی کشور است اما این شخصیت بزرگ با وجود مشخصه ها و توانمندی های بی بدیل، در سطح کشور و همچنین استان از لحاظ فرهنگی و گردشگری مورد توجه قرار نگرفته است.

  نماینده عالی دولت در شهرستان خوسف با اشاره به نام گذاری 28 آبان، روز وفات ابن حسام خوسفی به عنوان روز خوسف و برگزاری جشنواره منطقه ای ابن حسام و هفته فرهنگی خوسف در این زمان گفت: عزم استان و شهرستان در شناساندن این شاعر، عارف، فقیه و اندیشمند قرن هشتم و نهم هجری به هنر دوستان و فرهنگ دوستان جدی است.

فرماندار خوسف با اشاره به طرح جشنواره از توس تا خوسف گفت: طرح توجیهی این موضوع با پیگیری های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان جنوبی آماده شده و این رویداد ملی در سال 1403 ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رونمایی از پوستر کنگره ملی ابن حسام خوسفی

رونمایی از پوستر کنگره ملی ابن حسام خوسفی