مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:452023-12-12سياسي

تعیین تکلیف بیش از 16 هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان


رییس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش بیش از 2034 موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های این استان خبر داد و گفت: بیش از 16هزار موتورسیکلت نیز تاکنون فروخته شده است.

- ایسنا/هرمزگان رییس کل دادگستری هرمزگان از برگزاری مزایده فروش بیش از 2034 موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های این استان خبر داد و گفت: بیش از 16هزار موتورسیکلت نیز تاکنون فروخته شده است.

مجتبی قهرمانی، امروز (بیست و یکم آذرماه)، در جمع خبرنگاران اعلام کرد: در راستای اجرای دستورالعمل مورخ بیستم اردیبهشت ماه سال جاری ریاست محترم قوه قضاییه در خصوص ساماندهی فرآیند، توقیف، انتقال نگهداری و ترخیص وسایل نقلیه و تأکید بر لزوم تعیین تکلیف وسایل نقلیه توقیفی در پارکینگ های سراسر کشور با هدف حفظ حقوق شهروندی و حمایت از اموال و مالکیت شهروندان و بیت المال، جلوگیری از انباشت وسایل نقلیه توقیفی ناشی از اعمال قوانین و تسریع در تعیین تکلیف آنها، مزایده فروش 2034 موتورسیکلت توقیفی در پارکینگ های استان هرمزگان برگزار می شود.

وی تصریح کرد: در مراحل گذشته این مزایده، 16 هزار و 928 موتورسیکلت توقیفی به فروش رفته است و مرحله جدید این مزایده نیز برای فروش 2034 دستگاه موتورسیکلت و 40 دستگاه خودروی موجود در پارکینگ های استان از صبح فردا 21 آذرماه 1402 برگزار خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف بیش از 16 هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان

تعیین تکلیف بیش از 16 هزار موتورسیکلت توقیفی در هرمزگان