مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 آذر 1402 ساعت 18:052023-11-29سياسي

ترانزیت و همکاری های بین المللی مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است


رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ایفای نقش محوری در ترانزیت و همکاری های بین المللی، مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است.

- ایسنا/گیلان رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی گفت: ایفای نقش محوری در ترانزیت و همکاری های بین المللی، مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است.

محمدسجاد سیاهکارزاده در نخستین نشست شورای معاونین سازمان متبوع وی در دوران جدید مدیریتی منطقه آزاد انزلی به بیان راهبردهای نخستین منطقه آزاد شمال کشور در مناسبات داخلی و معادلات بین المللی پرداخت.

رییس هیات مدیره و مدیر عامل سازمان منطقه آزاد انزلی با ارائه تحلیلی از توانمندی ها و ظرفیت های این منطقه در عرصه منطقه ای، استانی و کشوری؛ تسریع در تکمیل مسیر ریلی در حال احداث به مجتمع بندری کاسپین را به عنوان یک طرح ملی حائز اهمیت بسیار عنوان و اظهار کرد: با وصل شدن منطقه آزاد انزلی به خط ریل سراسری، شاهد افزایش اقبال فعالین اقتصادی و حضور طیف جدیدی از سرمایه گذاران خواهیم بود که این مهم فرصت ها و مزیت های جدیدی برای منطقه فرآهم می کند.

وی بر لزوم بهره برداری حداکثری از ظرفیت ها و فرصت های جدید ناشی از اتصال به شبکه ریل سراسری در قالب طرح های مختلف زیرساختی و ساختار برنامه ریزی های میان مدت و بلند مدت منطقه آزاد ان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترانزیت و همکاری های بین المللی مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است

ترانزیت و همکاری های بین المللی مهمترین راهبردهای منطقه آزاد انزلی است