مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 10 آذر 1402 ساعت 20:202023-12-01اجتماعي

ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت از شمال


رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا از یکطرفه شدن جاده چالوس خبر داد و اعلام کرد که ترافیک در مسیرهای بازگشت از شمال کشور پرحجم و نیمه سنگین است.

- عکس آرشیوی است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک ، سرهنگ احمد شیرانی در گفت وگو با ایسنا درباره وضعیت ترافیکی جاده های کشور گفت: برابر تمهیدات اتخاذ شده از حوالی ساعت 15 امروز  تردد در مسیر جنوب به شمال محور چالوس از میدان امیرکبیر تا مرزن آباد و مسیر جنوب به شمال آزادراه تهران - شمال ممنوع شده و با تخلیه بار ترافیکی از دقایقی قبل تردد در مسیر شمال به جنوب به صورت یک طرفه انجام می شود.

این وضعیت تا زمان عادی شدن بار ترافیک و تخلیه خودروها ادامه خواهد داشت.

وی ادامه داد: در حال حاضر شاهد ترافیک نیمه سنگین در مسیر شمال به جنوب محور چالوس حدفاصل مرزن آباد تا میانک و محدوده های هزارچم، ولی آباد و تونل کندوان و حدفاصل خوشبختی تا بیلقان هستیم.

تردد در مسیر شمال به جنوب آزادراه شمال - تهران روان است.

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا با بیان اینکه ترافیک در مسیر شمال به جنوب محور هراز  در محدوده های سه راهی چلاو، بایجان، شاهاندشت، گزنک و آب اسک نیز نیمه سنگین گزارش شده است، گفت: وضعیت مشابه در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه در محدوده های دماوند و بومهن و همچنین آزادراه رشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت از شمال

ترافیک پرحجم در مسیرهای بازگشت از شمال