مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 آذر 1402 ساعت 19:402023-12-08سياسي

تا پایان دولت سیزدهم تمام ساختمان های کشور باید به فیبر نوری متصل شود


وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات کشور از اتصال تمام ساختمان های کشور به فیبر نوری تا پایان دولت سیزدهم خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس استان البرز عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در ادامه سفر خود به استان البرز به منطقه ویژه اقتصادی و فرودگاه پیام رفت و در جمع مدیران شرکت های حوزه فاوا و اقتصاد دیجیتال این استان حاضر شد.

زارع پور در این جلسه که با حضور جمعی از معاونان و مدیران وزارت ارتباطات برگزار شد، بعد از شنیدن موضوعات مطرح شده از فعالان این حوزه، گفت: در دولت سیزدهم برای نخستین بار در برنامه هفتم توسعه یک فصل مستقل به اقتصاد دیجیتال اختصاص پیدا کرده و به عنوان یکی از 8 حوزه کلیدی در این برنامه آمده است.

وی با اشاره به بندهای اقتصاد دیجیتال در برنامه هفتم توسعه، افزود: این برنامه یک فرصت مناسب برای بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

زارع پور به پروژه فیبرنوری منازل و کسب و کارها نیز اشاره کرد و گفت: اجرای این پروژه در برنامه هفتم به صورت قانون دیده شده و با اجرای آن و ارایه سرعت های چندصد مگابیتی، انقلابی در حوزه ارتباطات ایجاد می شود.

وی درباره هوشمندسازی در برنامه هفتم توسعه نیز افزود: بر اساس این برنامه تمام دستگاه ها موظف شدند که در سال آینده برنامه خود برای استفاده از فناوری های نوین را برای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تا پایان دولت سیزدهم تمام ساختمان های کشور باید به فیبر نوری متصل شود

تا پایان دولت سیزدهم تمام ساختمان های کشور باید به فیبر نوری متصل شود