مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 2 آذر 1402 ساعت 13:152023-11-23سياسي

اعلام مراسم تشییع شهید «مدافع امنیت» در بیرجند


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر شهید مدافع امنیت استواریکم امیرحسین ابراهیمی در شهرستان بیرجند برگزار خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ علی اکبر حیدری، معاون اجتماعی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی امروز به رسانه ها اعلام کرد: مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر پاک و مطهر شهید مدافع امنیت استواریکم امیرحسین ابراهیمی روز شنبه مورخ 4 آذرماه ساعت 08:30 صبح از محل هیئت محترم ابوالفضلی (مصلی) شهرستان بیرجند به سمت گلزار شهدا برگزار خواهد شد.

  وی افزود: به این وسیله از خانواده معظم شهدا، عموم مردم شهید پرور و مسئولان استانی، ادارات و نیروهای مسلح جهت حضور در مراسم تشییع این شهید گرانقدر دعوت به عمل می آید.

  به گفته معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی اضافه کرد: شهید مدافع امنیت استواریکم امیرحسین ابراهیمی که 8 شهریورماه 1402 در راستای اجرای طرح مبارزه با در برخورد با قاچاق کالا و سوخت غیرمجاز (شوتی ها) در محل پلیس راه سربیشه مصدوم شده و پس از تحمل یک دوره بیماری (کما)، در روز چهارشنبه (یکم آذرماه 1402) به درجه رفیع شهادت نائل شد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعلام مراسم تشییع شهید «مدافع امنیت» در بیرجند

اعلام مراسم تشییع شهید «مدافع امنیت» در بیرجند