مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 27 آذر 1402 ساعت 12:552023-12-18اجتماعي

معاون شهردار: ظرفیت بهشت زهرا(س) تکمیل شده است


معاون خدمات شهری شهرداری تهران از تکمیل ظرفیت بهشت زهرا(س) خبر داد و گفت: ما باید مکان جدیدی را در اطراف تهران برای تدفین اموات در نظر بگیریم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اجتماعی فارس، حسین نظری امروز 27 آذر 1402  در نشست خبری که در موزه فرش تهران برگزار شد گفت: برنامه ریزی های لازم برای نگهداشت شهر، آمادگی در برابر نزولات و بارش ها، نورپردازی، توسعه میادین میوه و تره بار، ساماندهی دستفروشان ، ارتقا سطح خدمات ایمنی و محیط زیست و طرح توسعه و ارتقا سطح خدمات در بهشت زهرا (س) صورت گرفته است.

وی به ساماندهی دستفروشان در چهراره ولیعصر اشاره کرد و گفت: قرار است در نیمه اول دی در این محور ساماندهی شده و به نقطه دیگری بروند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران به موضوع سگ گردانی در تهران اشاره کرد و گفت: برخی از شهروندان سگ های خود را در شهر می گردانند و وضع فجیعی دارد در کشورهای دیگر برای سگ گردانی قانون و قواعد دارند و بحث های مراقبتی و بهداشتی شهر با کسی است که این فعل را انجام می دهد اما در تهران این موضوعات رعایت نمی شود و تمام موضوعات سگ گردانی گریبانگیر مدیریت شهری می شود.

ارتقای کیفیت محصولات میادین میوه و تره بار  نظری در بخش دیگر سخنانش به توسعه میادین میوه و تره بار اشاره کرد و گفت: ارتقا کیفیت محصولات و ارائه محصولات با قیمت مناسب در دستو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معاون شهردار: ظرفیت بهشت زهرا(س) تکمیل شده است

معاون شهردار: ظرفیت بهشت زهرا(س) تکمیل شده است