مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 5 آذر 1402 ساعت 10:552023-11-26سياسي

افزایش سودآوری نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با اصلاح حاکمیت شرکتی


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اواخر مهرماه سال جاری جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رییس کمیسیون، - مدیر عامل نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب گفت: وضعیت شرکت به لحاظ حسابرسی سالیانه از زمان تاسیس تا 2 سال گذشته همواره مشروط بوده است و روند عملکرد آن طی دو سال اخیر به سمت سودآوری رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اواخر مهرماه سال جاری جلسه کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران با حضور محمد آخوندی رییس کمیسیون، میثم مظفر و ناصر امانی اعضای کمیسیون، عباس تقدسی نژاد مدیرعامل نمایشگاه بین المللی آفتاب، هاشمی فیض آبادی مدیرکل امور مجامع شهرداری تهران و سایر مدیران شهری برگزار شد و در این جلسه گزارش حسابرسی سال های 1400 و 1401 شرکت نمایشگاه های بین المللی شهر آفتاب در دستور کار قرار گرفت و صورت های مالی این شرکت بررسی شد.

پس از بررسی های انجام شده در جلسه کمیسیون و بحث و تبادل نظر میان اعضای شورای شهر و مدیران این شرکت، تکالیف مربوط به این گزارش حسابرسی تصویب و برای بررسی و تصویب تکالیف تعیین شده در صحن شورای شهر به هیات رییسه ارسال شد.

همچنین کمیسیون مشترک برنامه و بودجه و خدمات شهری برگزار شد و لایحه اصلاحیه مصوبه تعیین حق بهره برداری غرف به تفکیک نوع کاربری در بازار ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش سودآوری نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با اصلاح حاکمیت شرکتی

افزایش سودآوری نمایشگاه بین المللی شهر آفتاب با اصلاح حاکمیت شرکتی