مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 14 آذر 1402 ساعت 00:352023-12-04ورزشي

درخشش تیم دفاع شخصی هرمزگان در مسابقات کشوری


رییس سبک شین دفاع شخصی استان هرمزگان از کسب 15 مدال رنگارنگ توسط تیم هرمزگان در سری رقابتهای دفاع شخصی در استان البرز خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، عیسی هاشمی در این خصوص اظهار کرد: تیم شین هرمزگان در سری رقابتهای دفاع شخصی که در استان البرز برگزار شد با شرکت 15 فایتر در بخش بانوان و آقایان توانست مدالهای رنگارنگ را از آن خود نماید.

وی ادامه داد: تیم هرمزگان در بخش بانوان 10 مدال شامل 4 طلا ، 5 نقره و یک برنز و در بخش آقایان 3 طلا ، یک نقره و یک برنز کسب کرد.

هاشمی با بیان اینکه در این مسابقات تیم هرمزگان مفتخر به دریافت کمربند طلایی فنی ترین تیم شد، اضافه کرد: در رده نونهالان بانوان، نیایش خورشیدپور و محدثه نورزهی در بخش کومیته طلا گرفتند و زلیخا نورزهی و حلما جعفری نیز موفق به کسب مدال نقره شدند.

در رده نوجوانان بانوان، نرگس کریمی و ستایش خورشیدپور در بخش کومیته طلا گرفتند و میدیا کریمی، کیانا کوهستانی و ثریا یعقوبی نیز هر کدام موفق به کسب مدال نقره شدند.

در رده خردسالان بانوان نیز سیده کژال هاشمی در بخش کومیته  موفق به کسب مدال طلا شد.

در بخش آقایان و رده بزرگسالان نیز طلاح الدین خدیورپور در وزن  75 کیلوگرم و در بخش کومیته طلا گرفت، شرف الدین صدیقی  در وزن65 کیلو کومیته یک طلا و در بخش نمایش دفاع شخصی یک نقره در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش تیم دفاع شخصی هرمزگان در مسابقات کشوری

درخشش تیم دفاع شخصی هرمزگان در مسابقات کشوری