مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 15:402023-12-06سياسي

مکارم اخلاقی و شخصیت علمی، دو بال پیشرفت دانشجویان


نماینده ولی فقیه در روسیه و رییس مرکز اسلامی مسکو در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال پیشرفت دانشجویان بوده و اگر این ویژگی ها در یک دانشجو تجلی پیدا کند، - ایسنا/اردبیل نماینده ولی فقیه در روسیه و رییس مرکز اسلامی مسکو در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: "مکارم اخلاقی" و "شخصیت علمی" دو بال پیشرفت دانشجویان بوده و اگر این ویژگی ها در یک دانشجو تجلی پیدا کند، می تواند به قله های دانش دست یابد.

به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل، حجت الاسلام صابر اکبری جدی در مراسم گرامیداشت روز دانشجو گفت: رشد و پیشرفت علمی در راستای توسعه و آبادانی کشور بسیار مهم و تأثیرگذار بوده و دانشجویان کشور نقش مهم و بسزایی در تحقق این امر دارند.

وی افزود: مکارم اخلاقی و شخصیت علمی دو بال بسیار مهم برای رشد دانشجویان هستند و دانشجویان باید در کنار کسب علم با الگو گرفتن از شخصیت های اخلاقی و اساتید برجسته، مکارم اخلاقی خود را نیز ارتقاء دهند.

نماینده ولی فقیه در روسیه ادامه داد: زمانی می توانیم برای رسیدن به قله های دانش موج ایجاد کنیم و باعث رشد و پیشرفت کشور شویم که دانشجویان ما در کنار علم و دانش، به ویژگی های اخلاقی برجسته نیز دست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مکارم اخلاقی و شخصیت علمی، دو بال پیشرفت دانشجویان

مکارم اخلاقی و شخصیت علمی، دو بال پیشرفت دانشجویان