مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-20سياسي

دانشگاه به هیئت اندیشه ورز و تصمیم ساز در کشور تبدیل شود


امروزه این انتظار از دانشگاه وجود دارد که مسائل را حل کند و تبدیل به هیئتی اندیشه ورز و تصمیم ساز در کشور شود که تحقق این امر در گرو فناوری است .

- ایسنا/قم سجاد محمدعلی نژاد گفت: امروزه این انتظار از دانشگاه وجود دارد که مسائل را حل کند و تبدیل به هیئتی اندیشه ورز و تصمیم ساز در کشور شود که تحقق این امر در گرو فناوری است .

سجاد محمدعلی نژاد در آیین تجلیل از پژوهشگران برتر دانشگاه قم که امروز 29 آذرماه در دانشگاه قم برگزار شد، بیان کرد: در حال حاضر کشور دارای 54 پارک علم و فناوری و حدود 12 هزار و 300 واحد فناوری است، همچنین در پارک های علم و فناوری نیز 2300 شرکت دانش بنیان 113 هزار نفر از فارغ التحصیلان، دانشجویان و اساتید دانشگاه در مجموع حوزه فناوری اشتغال دارند.

وی ادامه داد: این مجموعه همواره در حال توسعه است و آن چه که امروز در تکامل صنعت اتفاق می افتد از رشد پارک های علم و فناوری مراکز رشد و دانشگاه ها است.

محمدعلی نژاد افزود: این آمارها زمانی که در اختیار مقامات سیاسی خارجی قرار می گیرد اولین سؤال مورد پرسش آن ها این است که مستشارهای انجام این کارها و ساخت پارک های علم و فناوری از کدام کشورند و هنوز باور ندارند که این فناوری توسط خود ایران کسب شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه به هیئت اندیشه ورز و تصمیم ساز در کشور تبدیل شود

دانشگاه به هیئت اندیشه ورز و تصمیم ساز در کشور تبدیل شود