مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 آذر 1402 ساعت 17:152023-12-09پزشكي

افزودن بر یک میلیون خدمت در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس ارائه شده است


مدیر کل درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان گفت : 354 هزار 764 نفر مراجعه در 7 ماه اول سال جاری به مراکز درمانی هرمزگان انجام شده که بالای یک میلیون خدمات ارائه شده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، غلامعباس مومنی مدیریت درمان  تامین اجتماعی استان هرمزگان، امروز شنبه 18 آذر ماه در نشست خبری با اصحاب رسانه به تشریح عملکرد  مدیریت درمان در سال جاری و گذشته پرداخت و اظهار داشت: مدیریت درمان استان هرمزگان در دو بخش بیمه ای و درمانی و در بخش درمانی نیز بصورت مستقیم و غیر مستقیم به بیمه شدگان تامین اجتماعی خدمتگزاری می کند.

وی افزود: در بخش درمانی مستقیم مراکز ملکی تامین اجتماعی اعم از بیمارستان ها و  درمانگاه ها با توجه به جمعیت بالای بیمه شدگان که بیش از 50 درصد می باشد با محدودیتی های در ارائه خدمات روبرو شده است.

مدیر کل درمان تامین اجتماعی هرمزگان بیان کرد: درمان غیر مستقیم یکی از شیوه های پایدار در این حوزه است که بیمه شدگان تامین اجتماعی به تمامی  بیمارستان های دولتی و اکثر بیمارستان های خصوصی، کلینیک های درمانی و آزمایشگاه ها خصوصی تحت قرارداد تامین اجتماعی در سطح استان هرمزگان مراجعه کنند.

دکتر عباس مومنی ادامه داد: از طرح های موفق در درمان را به طرح بیمار یابی که شامل بیماری های دیابتی، مزمن، قلبی، فشار خون ، آسم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزودن بر یک میلیون خدمت در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس ارائه شده است

افزودن بر یک میلیون خدمت در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس ارائه شده است