مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-10حوادث

باند فروش سکه های تقلبی در دام پلیس گرفتار شد


با رصد اطلاعاتی و دستور قضایی، اعضای باند فروش سکه های تقلبی به سرکردگی گل محمد افغان در دزفول بازداشت و روانه زندان شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از دزفول، مهدی آماده دادستان عمومی و انقلاب دزفول اظهار کرد: با رصد اطلاعاتی و دستور قضایی، اعضای باند فروش سکه های تقلبی به سرکردگی گل محمد افغان در دزفول بازداشت و روانه زندان شدند.

وی افزود: با وصول شکایت های متعدد اشخاص از سراسر کشور مبنی بر کلاهبرداری فردی با هویت گل محمد افغان از طریق ارسال پیامک کشف تعدادی سکه عتیقه و دو عدد مجسمه و تمایل برای فروش با قیمت پایین،موضوع در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب دزفول ادامه داد: متهمین پس از دیدار با مال باختگان ابتدا با ارائه بریدگی سکه طلای واقعی اطمینان خریدار را حاصل و در مرحله دوم در مکان های دور افتاده و متروکه حاشیه شهرها با آنان قرار گذاشته و مبالغ بالای صد میلیون تومان از آنان تصاحب و سکه های تقلبی به آنان می فروختند.

آماده افزود: با رصد اطلاعاتی، موضوع به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی دزفول قرار گرفت و با انجام اقدامات پلیسی و فنی، کلاهبرداران شناسایی شدند.

وی اضافه کرد: در ادامه با تجمیع پرونده ها و هماهنگی با مقام قضایی، مامورین جهت انجام معامله صوری ورود و سپس در یک عملیات ضربتی برای دستگ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

باند فروش سکه های تقلبی در دام پلیس گرفتار شد

باند فروش سکه های تقلبی در دام پلیس گرفتار شد