مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 15 آذر 1402 ساعت 12:152023-12-06سياسي

درخواست نمایندگان تشکل های دانشجویی از رییس جمهور / دولت از نخبگان حمایت کند


نمایندگان تشکل های دانشجویی امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی ار رییس جمهور خواستار حمایت دولت از نخبگان، ایجاد امیدآفرینی در دانشجویان شدند.

- نمایندگان تشکل های دانشجویی امروز در مراسم گرامیداشت روز دانشجو در دانشگاه شهید بهشتی ار رییس جمهور خواستار حمایت دولت از نخبگان، ایجاد امیدآفرینی در دانشجویان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، امروز، همزمان با روز دانشجو، آیت الله سید ابراهیم رییسی، رییس دولت سیزدهم میزبان دانشجویان دانشگاه شهید بهشتی است.

در این برنامه که در تالار ابوریحان بیرونی دانشگاه در حال برگزاری است، نمایندگان تشکل های دانشجویی نظرات خود را در خصوص مسائل دانشجویی و کشوری در میان گذاشتند.

فاطمه پایداری، نماینده نخبگان و گروه های علمی در این مراسم در حضور رییس جمهور با بیان اینکه اهمیت جامعه نخبگانی امروز بر هیچ کسی پوشیده نیست، گفت: امروز تفکر و ایده پردازی های نخبگان یکی از مهم ترین راه حل های برون رفت از چالش های کشور و گذر از مشکل های علمی اقتصادی و فناوری است که با توانمندی های داخلی و نیروی انسانی نخبه توان رفع آن وجود دارد.

وی با تاکید بر اینکه حمایت از نخبگان مهمترین امر در جهت تقویت روحیه تلاشگری است، افزود: ارائه تسهیلات و امکانات داخلی و حمایت های دولت برای ترغیب بازگشت نخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست نمایندگان تشکل های دانشجویی از رییس جمهور / دولت از نخبگان حمایت کند

درخواست نمایندگان تشکل های دانشجویی از رییس جمهور / دولت از نخبگان حمایت کند