مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 11 آذر 1402 ساعت 13:102023-12-02بين الملل

اشغالگران منع آمد و شد در شهرک های شمالی اعمال کردند


رسانه های رژیم صهیونیستی از دستورالعمل های صادر شده به ساکنان شمالی اراضی اشغالی مبنی بر عدم تردد بین شهرک ها خبر دادند.

- رسانه های رژیم صهیونیستی از دستورالعمل های صادر شده به ساکنان شمالی اراضی اشغالی مبنی بر عدم تردد بین شهرک ها خبر دادند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، رسانه های رژیم صهیونیستی اعلام کردند، ارتش این رژیم پس از ارزیابی اوضاع، دستورالعمل هایی به ساکنان شمالی اراضی اشغالی مبنی بر تردد نکردن بین شهرک ها صادر کرده است.

براساس گزارش سایت المیادین، رسانه ها همچنین اعلام کردند، دستورالعمل هایی نیز مبنی بر ایجاد موانع بر سر مسیرها و ممانعت از انجام فعالیت های کشاورزی صادر شده است.

رسانه های رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کردند، دروازه های شهرک ها بسته خواهد شد و موانعی در مسیرها در هر منطقه ایجاد خواهد شد و باید تردد داخل شهرک ها کاهش یابد.

پیشتر آویحای شترین ، رییس شهرک کریات شمونه ، در پیامی به ساکنان این شهرک در شمال اراضی اشغالی گفته بود که به این شهرک بازنگردند.

وی در این پیام تاکید کرده بود: تا زمانی که واقعیت در مرزهای شمالی تغییر نکند، ساکنان کریات شمونه مجبور به بازگشت نیستند.

رسانه های صهیونیستی نیز تأیید کردند که شهرک های شمال فلسطین اشغالی از سکنه خالی شده اند و امکان بازگرداندن ساکنان و وضعیت به روال قبلی ظر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اشغالگران منع آمد و شد در شهرک های شمالی اعمال کردند

اشغالگران منع آمد و شد در شهرک های شمالی اعمال کردند