مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 10:352023-11-28اقتصادي

دستگاه قضایی با تمام توان از فعالان اقتصادی حمایت می کند


دستگاه قضایی استان سمنان با تمام توان حامی قانونی و حلقه وصل زنجیره ارتباط فعالان اقتصادی با مدیران اجرایی خواهد ماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدجعفر عبداللهی، رییس کل دادگستری استان سمنان صبح امروز در دیدار با رییس و اعضای هیأت مدیره انجمن مدیران صنایع و معادن استان سمنان، پس از شنیدن مسائل و مشکلات آنها تصریح کرد: حفظ و برقراری امنیت و اجرای عدالت از سوی حاکمیت انجام می شود؛ اما بسط و گسترش رفاه و آرامش به همت و تلاش های شبانه روزی فعالان اقتصادی به دست می آید.

وی افزود: مردم برای امرار معاش و کسب روزی به حضور در فعالیت های اقتصادی نیاز دارند و تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اقتصادی، نقش فعال و مؤثری را در این حوزه ایفا می کنند.

رییس کل دادگستری استان سمنان تأکید کرد: حاکمیت در قبال رفع قانونی مشکلات فعالان اقتصادی مسؤول است و باید برای پیشبرد اهداف عالی جامعه درصدد افزایش توان و ظرفیت تولیدکنندگان و سرمایه گذاران اقتصادی باشد.

عبداللهی خاطرنشان کرد: مدیران استان سمنان نباید از همراهی پرشور و دلسوزانه نخبگان اقتصادی و سرمایه گذاران عرصه تولید و اشخاصی که در جهت رفاه حال مردم یار صدیق حاکمیت هستند، غافل شوند؛ بلکه باید در چارچوب قانون، موانع تولید را حذف و رونق اشتغال و کارآفرینی را فراهم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگاه قضایی با تمام توان از فعالان اقتصادی حمایت می کند

دستگاه قضایی با تمام توان از فعالان اقتصادی حمایت می کند