مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 00:452023-12-19اقتصادي

افزایش 30 هزار متری به سرانه فضای سبز چالوس


احداث و بازسازی ساختمان جدید شهرداری چالوس یکی از پروژه های بزرگ شهر است که 30 هزار متر به سرانه فضای سبز این شهر ساحلی اضافه کرده است.

- ایسنا/مازندران رییس شورای اسلامی شهر چالوس گفت: احداث و بازسازی ساختمان جدید شهرداری چالوس یکی از پروژه های بزرگ شهر است که 30 هزار متر به سرانه فضای سبز این شهر ساحلی اضافه کرده است.

آرش رضوی فشکوری، سه شنبه 28 آذرماه در آیین کلنگ زنی ساختمان جدید شهرداری چالوس با بیان اینکه احداث و بازسازی ساختمان جدید و اداری شهرداری چالوس یکی از پروژه های بزرگ شهر است، اظهار کرد: با امضای نهایی فرمانده کل قوا این اتفاق بزرگ برای چالوس رقم خورد که جا دارد از فرمانده سپاه، نیروی دریایی سپاه که این هدیه را به چالوس دادند قدردانی شود.

وی با اشاره به اینکه این پروژه مهم در راستای رفاه حال شهروندان رقم خورد، افزود: محوطه شهرداری فعلی چالوس دارای پارکینگ نبوده و منجر به ترافیک در سطح شهر می شد از این رو پرسنل شهرداری و مراجعین از نظر فضای فیزیکی در مضیقه بودند این اقدام در دستور کار قرارگرفت.

رییس شورای اسلامی شهر چالوس ادامه داد: ساختمان جدید شهرداری در مکانی احداث شده که یک مسیر دسترسی دارد و با احداث مسیرهای متفاوت در حاشیه رودخانه، پل آب نما، اتصال به خیابان شورا و با تقسیم ترافیک بار ترافیکی در این منط


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش 30 هزار متری به سرانه فضای سبز چالوس

افزایش 30 هزار متری به سرانه فضای سبز چالوس