مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 29 آذر 1402 ساعت 12:252023-12-20سياسي

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یوهان فلودروس با حضور کاردار سوئد برگزار شد


دادگاه رسیدگی به اتهامات یوهان فلودروس، در حالی در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد که کاردار سفارت سوئد هم در دادگاه حضور داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، یکی دیگر از جلسات رسیدگی به اتهامات یوهان هنریک نیلز فلودروس تبعه سوئدی، به ریاست قاضی حجت الاسلام والمسلمین افشاری در شعبه 26 دادگاه انقلاب اسلامی برگزار شد.

دادگاه با حضور هیئت قضات شعبه 26، نماینده دادستان، متهم یوهان هنریک نیلز فلودروس، وکلای متهم، مترجم رسمی و کاردار سفارت سوئد برگزار شد.

قاضی افشاری با اشاره به قرائت کیفرخواست از سوی نماینده دادستان در جلسه اول دادگاه گفت: براساس کیفرخواست صادره از سوی دادسرای عمومی و انقلاب تهران، رصد اطلاعاتی نیروهای امنیتی ایران، بررسی پیام ها، ایمیل ها و پایش گوشی همراه شما، سفرهای شما به کشورهای متعدد، حضور شما در شهرهای مرزی ایران، ارتباطات و سفرهایتان به سرزمین های اشغالی و سایر ادله و امارات موجود، اتهامات شما دایر بر افساد فی الارض از طریق اقدام علیه امنیت کشور و تمامیت ارضی جمهوری اسلامی با وسع گستردگی و به صورت تشکیلاتی و همکاری اطلاعاتی با رژیم اشغالگر صهیونیستی تفهیم می شود.

در ادامه جلسه دادگاه متهم با حضور در جایگاه به بیان دفاعیات خود پرداخت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یوهان فلودروس با حضور کاردار سوئد برگزار شد

جلسه دادگاه رسیدگی به اتهامات یوهان فلودروس با حضور کاردار سوئد برگزار شد