مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 21 آذر 1402 ساعت 12:102023-12-12اقتصادي

کاهش تخفیف نفت ونزوئلا به نفع ایران شد


ایران و روسیه در نتیجه کاهش تخفیف فروش نفت ونزوئلا پس از رفع موقتی تحریم های آمریکا، می توانند شاهد درآمد بالاتری از نفت باشند زیرا فروشندگان قیمت های پیشنهادی به چین را افزایش داده اند.

- ایران و روسیه در نتیجه کاهش تخفیف فروش نفت ونزوئلا پس از رفع موقتی تحریم های آمریکا، می توانند شاهد درآمد بالاتری از نفت باشند زیرا فروشندگان قیمت های پیشنهادی به چین را افزایش داده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با رفع موقتی تحریم های آمریکا علیه صادرات نفت ونزوئلا، قیمت نفت این کشور آمریکای جنوبی افزایش پیدا کرده و رقابت بیشتری در بازار ایجاد کرده است.

همزمان، پالایشگاه های خصوصی چینی که خریداران بزرگ نفت ایران و روسیه هستند، قیمت های بالاتری را مشاهده می کنند که می تواند به درآمد بالاتری برای تهران و مسکو در سال 2024 منتهی شود.

اکنون که نفت ونزوئلا قیمت بالاتری پیدا کرده است، پالایشگاه های چینی، تقاضای بیشتری برای نفت روسیه و ایران پیدا کرده اند که در ابتدای سال میلادی جدید، ممکن است اوج بیشتری بگیرد.

رویترز به نقل از منابع بازرگانی چینی گزارش کرد تاکنون تنها یک قرارداد برای نفت ونزوئلا در ژانویه وجود داشته است.

تخفیف فروش نفت ونزوئلا اکنون حدود 11 دلار در هر بشکه نسبت به قیمت نفت برنت است در حالی که در زمان برقراری تحریم های آمریکا، اختلا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش تخفیف نفت ونزوئلا به نفع ایران شد

کاهش تخفیف نفت ونزوئلا به نفع ایران شد