مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 1 آذر 1402 ساعت 10:252023-11-22ورزشي

هزینه های دلاری برای مربی خارجی که نه مدال گرفت نه سهمیه


فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی با مربی خارجی همکاری خود را ادامه می دهد که کمانداران با او در 2 رویداد اخیر نتیجه مطلوبی نگرفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، تمدید قرارداد سرمربی تیم ملی تیراندازی با کمان تا خرداد خبری بود که روز گذشته غلامرضا شعبانی بهار رییس فدراسیون روز گذشته در نشست خبری اعلام کرد.

خبر به قدری شوکه کننده بود که خیلی از اهالی این رشته آن را باور نداشتند.

  هونگ سونگ هو سرمربی اهل کره جنوبی دو سال پیش وارد تهران شد و به گفته برخی قرار بود به تیم ملی کامپوند کمک کند اما در ادامه هم هدایت ملی پوشان ریکرو را برعهده گرفت و هم کامپوند اما تیم های ملی کشورمان با این مربی نه در مسابقات قهرمانی آسیا در تایلند صاحب مدال شدند و نه به سهمیه المپیک پاریس دست یافتند.

  فدراسیون تیراندازی با کمان در حالی از این مربی خارجی استفاده کرده که ما در کامپوند مربیان و قهرمانانی داشتیم که شاید بیشتر از این مربی می توانستند به کشورمان کمک کنند.

مجید احمدی که سال ها پیش هدایت تیم ملی کامپوند را بر عهده داشت توانست با تیم ملی کشورمان به فینال مسابقات جام جهانی صعود کند بر همین اساس بود که فدراسیون جهانی از این مربی ایرانی تمجید کرد اما حالا مدت هاست که از او خبری نیست.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه های دلاری برای مربی خارجی که نه مدال گرفت نه سهمیه

هزینه های دلاری برای مربی خارجی که نه مدال گرفت نه سهمیه