مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 13 آذر 1402 ساعت 13:202023-12-04سياسي

کاشان میزبان لاله های گمنام فاطمی


معاون امنیتی و سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان گفت: با هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، در پایان هفته جاری میزبان کاروان 12 شهید گمنام فاطمی در شهرستان کاشان هستیم.

- مهدی زاهدی، معاون امنیتی و سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان در حاشیه جلسه هماهنگی تشییع شهدای گمنام در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: با هماهنگی های صورت گرفته با بنیاد حفظ آثار و ارزش های دفاع مقدس استان اصفهان، در پایان هفته جاری میزبان کاروان 12 شهید گمنام فاطمی در شهرستان کاشان هستیم.

 وی با اشاره به اینکه این رویداد فرهنگی، به صورت پرشور و مردمی آغاز می شود، افزود: از جمله اماکن مورد نظر برای دفن یکی از این شهیدان مجموعه شرکت سایپاسیتروئن است که در حدود 4 هزار پرسنل دارد.

زاهدی با بیان اینکه  و شروع این مراسم با شکوه و عظمت از کاشان خواهد بود، خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی به عمل آمده از ساعت 8 و 30 دقیقه صبح روز پنجشنبه 16 آذرحرکت کاروان شهدا از گردان 115 امام حسین(ع) کاشان واقع در میدان بسیج شروع و تا میدان 15 خرداد ادامه خواهد داشت.

معاون امنیتی و سیاسی و اجتماعی فرمانداری کاشان با دعوت از عموم مردم کاشان در این مراسم گفت: از تمامی بسیجیان، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان، هیئات مذهبی، قاریان قرآن،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاشان میزبان لاله های گمنام فاطمی

کاشان میزبان لاله های گمنام فاطمی