مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 آذر 1402 ساعت 23:052023-12-15ورزشي

فینالیست های چهار وزن غیرالمپیکی با میدان داری مازندرانی ها


نفرات برتر چهار وزن غیرالمپیکی 61 ، 70 ، 79 و 92 کیلوگرم جمعه شب 24 آذرماه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در شهرستان ساری مشخص شدند.

- ایسنا/مازندران نفرات برتر چهار وزن غیرالمپیکی 61 ، 70 ، 79 و 92 کیلوگرم جمعه شب 24 آذرماه با برگزاری دیدارهای نهایی و رده بندی در مسابقات کشتی آزاد قهرمانی بزرگسالان کشور در شهرستان ساری مشخص شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در روز سوم این مسابقات گرامیداشت 10هزارو400 شهید استان مازندران که درسالن ورزشی سیدرسول حسینی ساری برگزار شد، در دیدارنیمه نهایی وزن 61 کیلوگرم، رضا اطری ملی پوش مازندرانی در رقابتی جذاب و یک طرفه با نتیجه قاطع 11 برصفر برابر پوریا کاظمی دیگر کشتی گیر این استان صاحب پیروزی و فینالیست شد.

در دیگر دیدار این مرحله که بین دو کشتی گیر مازندرانی برگزار شد، یاسین رضایی با نتیجه نزدیک 5 بر4 برابر رضا مومنی به پیروزی رسید و حریف رضا اطری عنوان دار در دیدار نهایی شد.

در وزن 70 کیلوگرم، مصاف مجتبی عموزاد از تیم گلستان با محمدحیدری پس از تساوی 6 بر 6 در دو وقت 3 دقیقه ای، درنهایت عموزاد گلستانی با امتیاز بهتر راهی دیدار نهایی این وزن شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فینالیست های چهار وزن غیرالمپیکی با میدان داری مازندرانی ها

فینالیست های چهار وزن غیرالمپیکی با میدان داری مازندرانی ها