مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 7 آذر 1402 ساعت 08:202023-11-28فناوري

امضای یادداشت تفاهم میان وزرای ارتباطات ایران و عراق


وزرای ارتباطات ایران و عراق یادداشت تفاهم مشترکی را در زمینه همکاری های دو جانبه و توسعه روابط در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در سفر عیسی زارع پور به بغداد، وزرای ارتباطات ایران و عراق یادداشت تفاهمی در زمینه همکاری های مشترک در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات را امضا کردند.

در این یادداشت تفاهم دو کشور در زمینه احداث زیرساخت های متعلق به بخش ارتباطات، تبادل تجارب در زمینه امنیت سایبری و هوش مصنوعی و همکاری بین المللی در حوزه فناوری ارتباطات و فناوری اطلاعات توافق کردند.

همچنین دو کشور متعهد شدند تا در حوزه آموزش و نوآوری، پژوهش های مشترک، برگزاری نمایشگاه های مشترک فنی، سمینارها و نشست های آکادمیک همکاری مشترکی داشته باشند.

علاوه بر آن مقرر شد ضمن صدور تمبر مشترک، نمایشگاهی از تمبرهای ایران و عراق که در صد سال اخیر منتشر شده، برپا شود.

برگزاری دوره های پیشرفته در خودکار کردن شبکه ها و امنیت شبکه میان دو وزارت ارتباطات ایران و عراق و تبادل تجربیات از دیگر توافقات صورت گرفته به شمار می رود.

این یادداشت تفاهم روز دوشنبه در جریان سفر یک روزه عیسی زارع پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات به بغداد و دیدار با هیام الیاسری وزیر ارتباطات عراق میان د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امضای یادداشت تفاهم میان وزرای ارتباطات ایران و عراق

امضای یادداشت تفاهم میان وزرای ارتباطات ایران و عراق