مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 3 آذر 1402 ساعت 12:302023-11-24سياسي

لزوم اجرای عملیات مشترک رسانه ای برای مقابله با جنگ ترکیبی


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با بیان این که مقابله با جنگ نرم دشمن به هم افزایی اصحاب رسانه نیاز دارد، گفت: همه ما باید در راستای ارتقای سطح ارزش های فرهنگی و رسانه ای بکوشیم و عملیات مشترک رسانه ای طراحی و اجرا کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یزد، احسان عابدی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، صبح امروز به مناسبت هفته بسیج با حضور در ساختمان امور اقشار بسیج با سرهنگ حمیدرضا محدث جانشین فرمانده سپاه الغدیر در امور اقشار تخصصی بسیج و سرهنگ علی محمد پارساییان، مسئول سازمان بسیج رسانه استان یزد دیدار و گفت و گو کرد.

وی در این دیدار ضمن تبریک هفته بسیج، بر لزوم همکاری و هماهنگی بین سازمان بسیج رسانه و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای رشد و ارتقای سطح فرهنگی و رسانه ای استان تأکید و اظهار کرد: همه باید برای توسعه فرهنگی جامعه و همچنین مقابله با تهدیدات دشمنان در جنگ ترکیبی تلاش کنیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد طراحی و اجرای عملیات مشترک رسانه ای را از جمله اقدامات موثر برای مقابله با دشمنان در جنگ ترکیبی دانست و افزود: دشمنان دین و نظام اسلامی سعی دارند با طراحی فتنه های مختلف فرهنگی ذهن جوانان را تسخیر و از سیر حق دور کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم اجرای عملیات مشترک رسانه ای برای مقابله با جنگ ترکیبی

لزوم اجرای عملیات مشترک رسانه ای برای مقابله با جنگ ترکیبی